Craciunul,


    Una din cele mai minunate sarbatori, fie ca sarbatoresti Nasterea Domnului sau pur si simplu Craciunul, aceasta perioada nu ar fi la fel fara luminite, voie buna si familie. La acestea, bineinteles, putem adauga filmele si cartile.
    
              Lista de carti de Craciun :
         
1. Poveste de Craciun - Charles Dickens
         2. Dragostea mea mi-a daruit - Holly Black, Ally Carter, Matt de la Pena, Gayle Forman , Kelly Link, Myra McEntire ,Stephanie Perkins ,Rainbow Rowell, Laini Taylor, Kiersten White.
         3. Fulgi de iubire - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle         4.Irezistibil - Jill Shalvis 
       


              Lista de filme de Craciun :



 1. How the Grinch stole Christmas
 2. Elf
 3.Polar Express
 4.Love Actually
 5. Ernest Saves Christmas.

Aici, nu am inclus Home Alone, deoarece consider ca toata lumea a auzit de acest film si nu era necesar, dar oricum, sper sa va fie de folos micutele mele liste, pentru ca aceste filme sunt unele din preferatele mele, majoritatea sunt destul de vechi insa minunate.

 Atat filmele, cat si cartile mentionate mai sus, ma fac sa intru mai usor in spiritul sarbatorilor, deoarece in ziua de azi, nu mai este la fel. Afara nu ninge si spiritul sarbatorilor se pierde din ce in ce mai tare.

                                                                                      Kisses,Melania.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
The Love For Books Blog Design by Ipietoon