Santa Clause (1,2,3) - recenzie film


   Iata ca si zilele Craciunului sunt pe terminate si nu imi vine sa cred ca au trecut abia 3 zile de la Ajun, simt ca au trecut 3 saptamani. Ma gandesc la Ajun si pare a fi acum foarte mult timp. In orice caz, Craciunul trece, este a 3-a zi de Craciun, si vine revelionul, anul noi, si ziua mea, chiar in prima zi a anului. Multe evenimente,huh?

  Haide-ti sa ne intoarcem la oile noastre, cu o recenzie de film, deoarece a trecut foarte mult timp de cand nu am facut una. Este vorba despre Santa Clause .

     A devenit usor unul din filmele mele preferate de Craciun, si nu doar pentru ca Tim Allan este in rolul principal. In scurt timp, am aflat ca are si o continuare, doua chiar. M-am asezat comod si am inceput la se vizionez. In mare, este vorba despre un barbat, nu foarte batran, la vreo 30 si ceva de ani, care nu crede in Mos Craciun. Divortat, incearca sa isi conving copilul de existenta Mosului, chiar daca mama acestuia i-a spus ca nu exista. O minune, sau o tragedie, se intampla si acesta devine noul mos. 
 O comedie frumoasa, de familie, pe care am urmarit-o cu sulfetul la gura, si o recomand, chiar daca s-a cam dus Craciunul, niciodata nu este prea tarziu sa o vedeti.

Are doua continuari, dupa cum am zis. In a doua, trebuie sa isi gaseasca o craciunita, pentru a ramane in slujba de Mos Craciun, ceea ce intamplina destul de multe probleme.



   Iar in cel de al treilea, Jack Frost incearca sa ii fure slujba, cu ajutorul globului sau magic. Aici veti descoperi o micuta eroina, nepoata acestuia.


Ofer acestui film, bineinteles, 10/10

Vizionare placuta! ♥

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
The Love For Books Blog Design by Ipietoon