Craciunul 


     Unii o sa ma judece, altii o sa imi dea dreptate, insa sunt destul de confuza in legatura cu ce sarbatorim in urmatoarele cateva zile . La inceput era vorba despre nasterea Domnului si celebrarea acestui lucru, acum, un grasan imbracat in rosu aduce cadouri copiilor din toata lumea. De ce, si ce reprezinta? Lucrul asta inca imi este putin ambiguu. Cu cat am inaintat in timp, am descoperit ca inainte, in istorie, i.Hr., era o perioada, in care oameni erau omorati sau sacrificati, numita Saturnalia. In orice caz, Craciunul este comercializat super tare. Inca din noiembrie apar decoratiuni si lumea incearca sa vanda cat mai multe chestii. Nu ma deranjeaza, imi place Craciunul, imi place spiritul sarbatorilor, dar nu prea il mai simt cum o faceam alta data. Multe traditii se pierd usor si acest lucru ma intristeaza,
    Oricum, Sarbatori fericite tuturor! Sa aveti parte de momente minunate petrecute alaturi de cei dragi ♥

2 comentarii:

  1. Într-adevăr, parcă nu mai simți aşa o bucurie când se apropie această sărbătoare... Mai mult Crăciunul este... de vânzare! Vezi peste tot în magazine moşi roşii care zâmbesc, luminițe, reni şi tot felul! Nu vezi nicăieri o icoană frumoasă cu Nasterea Domnului. Oamenii au uitat pentru ce sărbătorim această zi sfântă!
    Oricum, în sufletele noastre trebuie să păstrăm şi să nu uităm adevărata semnificație a acestei zile.
    Sărbători fericite îți doresc şi eu, Delia!
    Ehe, apropo, să ne imprietenim pe facebook! Sunt scrisă ca Daria Macarie, că eu tot nu te-am găsit :)) . Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.facebook.com/The-love-for-books-1389619131054711/ facebook-ul blogului meu, imi trimiti aici mesaj si, eventual, iti dau facebook-ul meu personal tot acolo ^^ pupici ♥

      Ștergere

 
The Love For Books Blog Design by Ipietoon