Căutând-o pe Alaska

                                                          De John Green

Titlu: Căutând-o pe Alaska
Autor: John Green
EdituraTrei
Titlu original : Looking for Alaska
Miles Halter, un adolescent singuratic pasionat de cuvintele rostite de personaje celebre in ultimele lor clipe de viata – pleaca la scoala cu internat Culver Creek in cautarea a ceea ce Rabelais numea „Marele Necunoscut“.
Acest Necunoscut se dovedeste mai tulburator decat si-ar fi imaginat vreodata cand in noul sau cerc de prieteni isi face intrarea seducatoarea Alaska Young. Inteligenta, amuzanta, imprevizibila, Alaska il atrage intr-o lume misterioasa de lumini si umbre, ce sta sub semnul ultimelor cuvinte ale lui Simon Bolívar, faimosul general imortalizat de Gabriel García Marquez: „Cum o sa mai ies eu din labirintul asta?“ 

Oricat de mult il indragesc pe John Green, aceasta carte m-a dezamagit amarnic, Este impartita in 2 parti, inainte si dupa. Prima parte m-a captivat relativ dar cea de a doua parte este lasata sa pluteasca intr-un inefabil. Dupa parerea mea, cartea ar fi putut atat de bine sa se termine dupa prima parte, iar prima parte sa fie mai lunga, pentru ca efectiv nu mi-a mai starnit interesul si nu am simtit ca vreau sa o termin. Pot spune ca finalul este unul bun, dar doar atat din punct de vedere al acelei parti. Acest adolescent, Miles, vine cuminte si pleaca influientat de colegii lui de colegiu (ar fi putut sa isi pastreze vechile obiceiuri, si sa ramana asa cum l-a educat mama acasa, insa s-a conformat foarte repede) Trebuie sa recunosc, ca mi-am dorit sa citesc aceasta carte fiindca toata lumea punea poze pe instagram zicand ca e "geniala" sau "perfecta" si intamplarea face ca am primit-o de la o colega, de Craciun, cand ne-am facut cadouri intre noi. Nu as numi povestea prea geniala, este trista, ba chiar deprimanta, si aici nu ma refer deloc la Alaska si povestea ei, ci la Miles care ajunge sa devina usor-usor rebel. Un fel de rebeliune grunge. Cred ca motivul pentru care aceste persoane considera aceasta carte atat de minunata e pentru comportamentul personajelor, petreceri, tigari, bautura care pe mine nu m-au atras indeajuns incat sa fac o recenzie buna.

Ofer acestei cari 7/10 deoarece nu este o carte chiar atat de oribila, pentru finalul care a salvat cat de cat si putin din prima parte

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
The Love For Books Blog Design by Ipietoon