The Pretty One

                                                                  =Film=


                                    Trailer click aici.


                      Ceea ce m-a atras sa vizionez acest film a fost castul, si din cate am vazut in trailer, ma asteptam sa fie o comedie despre doua surori care fac schimb de locuri (ca sa fiu sincera, nu am vazut trailerul pana la sfarsit) 


               Dar in final s-a dovedit a fi o draguta poveste romance, putin previzibila dar care m-a facut sa apreciez filmul. Trebuie sa recunosc, ca mi-au dat putin lacrimile spre final, nu incat sa plang in hohote, dar cat sa imi dau seama ca acest film a ajuns pana la partea mea sensibila.
             
*spoilere* Este vorba despre doua gemene, care isi sarbatoresc aniversarea, una locuind cu tatal sau iar alta avandu-si propria casa in afara provinciei. Acel gen de poveste sora urata pe care nimeni nu o place - sora frumoasa pe care toti o vor. Cea frumoasa-pe-care-toti-o-vor moare in urma unui accident, dar toti cred ca cea care moare este cea-urata-pe-care-nimeni-nu-o-place. Fiind surori identice (acum sora frumoasa-sora urata nu mai are sens, dar o sa aiba cand vedeti filmul) se gandeste sa se dea drept ea. Dupa ce participa la propria inmormantare si ii minte pe toti care ii ies in cale, ajunge sa se indragosteasca de vecinul ei, pe care sora acesteia voia sa il goneasca.
                     Acord filmului 9/10

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
The Love For Books Blog Design by Ipietoon